FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj
Forum Witamy Na Forum Strona Główna
->
Renault
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Witamy Na Forum
----------------
Dzień Dobry
Regulamin
Ważne Tematy
----------------
Newsy
Przepisy
Ciekawostki
Firmy Transportowe i Spedycyjne
Drogi Krajowe i Autostrady
Ciężarówki
----------------
Daf
Man
Iveco
Renault
Scania
Mercedes
Volvo
Różne
----------------
Rozmowa Ogólna
CB-Radio
Czasopisma
Naczepy
Galeria
Wasze Trucki
Opowidania Z Tras
Filmy
TV&Radio
Bazar
Humor
Praca
Sport
Targi Zloty Imprezy
Wypadki
Gry
----------------
18 WoS Haulin
18 WoS Pedal to the Metal
Inne Gry
Reklama
----------------
Reklama
ScaniaSite
Ciężarówki
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Admin
Wysłany: Sob 21:17, 22 Wrz 2007
Temat postu: Renault Kerax
Nowy Renault Kerax dąży do doskonałości w branży budowlanej, która z definicji jest jego terenem działania -szczególnie sprawdza się w sektorze robót drogowych, ciężkich budów, przewozu betonu w trudnym terenie.
Całkowicie odnowiona gama samochodów przeznaczonych do eksploatacji w trudnych warunkach, posiadających liczne zalety : świetnie poruszają się w trudnym terenie, są wytrzymałe i oferują wyjątkowy komfort użytkowania.
Siła uciągu
Najwyższy prześwit na rynku :
385 mm pod osią przednią.
Układ napędowy dostosowany do użytkowania w trudnych warunkach
* Nowy Renault Kerax dąży do doskonałości w branży budowlanej, która z definicji jest jego terenem działania -szczególnie sprawdza się w sektorze robót drogowych, ciężkich budów, przewozu betonu w trudnym terenie.
* Od 9 do 18 % dodatkowej mocy oraz od 15 do 40 % większy moment obrotowy w porównaniu do poprzedniej generacji silnika.
* Obniżenie zużycia paliwa o około 5%
Doskonała zdolność do pokonywania trudnego terenu dzięki ofercie obejmującej nowy silnik i skrzynie biegów Optidriver oraz przełożeniom mostów napędowych o dużej redukcji.
Szeroki wybór rodzajów napędu w podwoziach wieloosiowych o różnych rozstawach w celu zapewnienia użytkownikom maksymalnej mobilności przy zachowaniu funkcjonalności pojazdu spełniającego specjalistyczne potrzeby.
Trwałość
Nowa rama podwozia wykonana z nowego gatunku stali, wyjątkowo wytrzymałej na obciążenia i skręcanie. Różne poziomy i długości wzmocnień dla jak najlepszego dostosowania podwozia do potrzeb eksploatacyjnych.
Przekroje podłużnic i elementy zawieszenia wytrzymujące znaczne obciążenia.
Oś przednia dopuszczająca obciążenie do 8 ton i pozwalająca również, przykładowo, na zamontowanie żurawia o dużym udźwigu za kabiną.
Uciąg przedniego zaczepu holowniczego zwiększony z 20 do 25 t, przy zachowaniu jego cenionej przez użytkowników funkcji "1/4 obrotu".
Nowy styl wlotu powietrza podkreślający trwałość konstrukcji Nowego Renault Kerax :
Dodanie dolnej osłony pozwala na lepsze zabezpieczenie chłodnicy przed uderzeniami.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Saphic 1.5 // Theme created by
Sopel &
Programosy.pl
Regulamin